måndag, februari 7

inlägg fyrtiotre.

När man bör skriva slutmanus hamnar man självfallet på diverse bloggar istället, bland annat på en hiskelig tatueringsblogg hos ett internetmagasin med mycket hög hipsterfaktor.

Till följande bilder har läsarna kommenterat saker i stil med "vackert", "fint", "åååh", "ljuvligt" osv.

 "Talk to the shoulder, cause the face ain't listening" (????!!)


Eftersom jag tar emobilder i svartvitt på min förstukvist varje morgon måste jag köra en fet text på armen så jag inte glömmer att jag ska ÄLSKA MIG SJÄLV VARJE DAG OCKSÅ!!!


Kör en skitful tatuering bara för att poängtera, att det är i hjärtat som man är fin! Faktiskt!





Det jag ville säga var väl egentligen: Jag hatar era ful jävla tatueringar.  Det enda tatueringar som är fina är ros, val, bok, ryssdocka och kvinnoansikte med vingar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar